چند روزی هست که ساکتش کردم. حالم بهتره. امروزم یه پیام دادم به مرجعم که بیا و این سهم خمس ما رو مشخص کن که بریزیم. همون پارسال هم که بعد از کلی حساب کتاب سر آخر نشد و با چند تا بهونه نریختم پشیمونم. آخه با آدما که نشد معالمه کنیم با خدا معالمه کنیم بل کم این کم ما رو هزار برابر کنه.
این منم...ما را در سایت این منم دنبال میکنید
برچسب: معامله,معامله با خدا,معامله پایاپای,معامله معارض,معامله صوری,معامله غرری,معامله سلف چیست,معامله ماشین,معامله با حق استرداد,معامله خودرو, نویسنده: بازدید: 23