
گاهی فکر میکنم چرا آدمهایی همعصر ما باید در شرایطی زندگی کنند هزار برابر بهتر از ما. چرا ما باید توی کشوری زندگی کنیم که پشت قانونها و مقرراتش هیچ مبانی فکرشدهای نیست. چرا اونها کرامت انسانی دارند،ما به هر سازمان و مرکز دولتی و غیر دولتی مراجعه میکنیم مثل آدمهای مزاحمی باهامون برخورد شه که وقت اون مسئول یا حتی کارمند رو گرفتیم. چرا ما باید توی خونههای کوچولو،خیابونهای پر ترافیک و هوای آلوده زندگی کنیم و اونها تو ینگهی دنیا تو خونههای بزرگ و بین درختها زندگی کنند و غروبها با بچههاشون برن دوچرخهسو...
ادامه مطلب