
من از اون دسته آدمهایی هستم که وقتی مذهبیترند حالشون بهتره هر چند گرایشهای غیر مذهبی هم دارم اما چون قلبم اون سمت آرومتره بهتره که بزنم تو گوش ذهن غیرمذهبیم که آروم بشینه سر جاشو و ول کنه این ترغیب و تشویقاشو که ببین این کارا اصلا منطقی هست یا نه. چند روزی هست که ساکتش کردم. حالم بهتره. امروزم یه پیام دادم به مرجعم که بیا و این سهم خمس ما رو مشخص کن که بریزیم. همون پارسال هم که بعد از کلی حساب کتاب سر آخر نشد و با چند تا بهونه نریختم پشیمونم. آخه با آدما که نشد معالمه کنیم با خدا معالمه کنیم بل ...
ادامه مطلب